הסיפור שלנו

אלון ואשרי, היוצרים של מותג התיקים הטבעוניים זנדיגי מציעים שלל סוגים של תיקים למכירה, תיקי גב למחשב נייד תיקי צד, פאוצ'ים ועוד.
מרֶגֶׁש ומחשבה-ְ לקוְ,צורה וחומר

TRUE STORY

החיבור שלי לעולם העיצוב החל בצורה מאוד טבעית . מאז שאני זוכר את עצמי, בכל פעם שהרגשתי שאני מתקשה לבטא את עצמי במילים, הצלחתי באמצעות חומר או תנועה. העיצוב הפך להיות הדרך שלי לספר את התחושות שלי, לתרגם את המחשבות שלי ולבטא את החוויה שלי בעולם. השתמשתי במגוון של צבעים, טקסטורות, חומרים וכלים שונים כדי לנסות להעניק פרשנות חזותית לרגשות שלי. לאט לאט התחלתי לפתח ולסגל לעצמי את הערכים והעקרונות המובילים אותי בכל פרויקט ובכל תהליך עיצובי, עד היום.

דווקא מתוך המצב הנתון, נולד הרצון ליצור יש מאין - לפתח את היכולת להשיג מטרה שהצבתי לעצמי או תוצאה שאני מייחל לה, אך ורק באמצעות הכלים והחומרים הנמצאים ברשותי, מבלי להוסיף משאבים חיצוניים. השימוש במלוא החומר הוא מטאפורה לשאיפה שלי לממש את מלוא הפוטנציאל - מכל דבר, מכל חומר שמגיע לשולחן העבודה שלי, מכל אינטראקציה בינאישית ומהעסק שלי.
הבחירה בטקסטיל כחומר גלם מוביל ביצירה שלי הייתה טבעית והגיעה מהבית.. אני מוצא את עצמי נמשך לאופיו של הטקסטיל, לעבר הטמון בו, ולמטען הרגשי אותו הוא נושא, לאין ספור הסוגים השונים והמגוונים שלו, דרך תהליכי העבודה המרתקים אליהם הוא מוביל אותי, ולאתגר המתמשך לחדש דרכו ואיתו.

 

במהלך לימודי עיצוב טקסטיל בשנקר ומתוך שלל האפשרויות בחרתי להתמקד בעיצוב תיקים, כי תיק עבורי הוא בית. מעבר לעובדה שהתיק הוא אביזר המרכז ומכיל את כל הדברים החשובים לי ביותר במקום אחד, רציתי שכל אדם שיבחר בתיקים שלי ירגיש תחושה של חום אנושי, של מקום מוכר ובטוח, שכיף לחזור אליו. הרגשה של בית, במלוא מובן המילה.זהו הרגש שביקשתי ליצור בקרב הקהילה שלי.

בשמונה השנים האחרונות קהילת זנדיגי התרחבה וכיום מונה עשרות אלפי אנשים שבחרו לשאת את התיקים והטקסטיל שאנחנו חולמים, חווים ומעצבים. הצלחנו להפוך את התשוקה לעסק משגשג, ולקום כל בוקר ולעשות את מה שאנחנו אוהבים, לשאוב השראה מאנשים סביבנו ולהחזיר להם בחזרה את הרגש שחווינו - בצורת תיק, טקסטיל או חומר. ועל כך אנחנו מודים בכל יום מחדש.

0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published
image00001_4.jpg
מה זה זנדיגי

קצת עלינו


ב2014- הקמנו את "זנדיגי", מותג אופנה המתמחה בעיצוב טקסטיל ובשיטות ייצור ייחודיות. "זנדיגי" היא מילה מהשפה הפרסית, המתארת את החיים כהוויה - אוסף החוויות, האנשים, המחשבות, התנועות והרגעים המרכיבים את הפאזל של חיינו - וזהו מקור ההשראה עבורנו. דרך המותג אנחנו מבטאים את הזנדיגי שלנו, ומתרגמים רגש ומחשבה לקו, צורה וחומר. כמו למשל התיק הראשון שלנו והמזוהה ביותר עם המותג, הזיפק, שגזרתו מתוכננת כך שתנצל 100% מהחומר ומתקשרת עם המחשבה האוניברסלית לשמור על הסביבה ולממש את הפוטנציאל עד תום.

ומשם גם שמו - Z - PACK

כל תיק שתתפגשו כאן נולד מתוך קונספט או מחשבה עיצובית המושפעת מאידאה או רגש ולא מתוך אובייקט פיזי